Chì sò l'usi di pipa d'acciaio senza saldatura secondu e diverse classificazioni?

Pipa d'acciaio senza saldatura hè un tipu di materiale di custruzzione, largamente utilizatu in parechje industrii.Hè un azzaru di sezione cava quadrata, tonda o rettangulare, chì ghjoca un rolu assai impurtante in l'industria di a custruzione.Tubi d'acciaio senza saldatura sò ancu largamente utilizati in pipelines fluidi, cum'è l'acqua, l'oliu, u gasu naturale, u gasu naturale è altri materiali solidi.In cunfrontu cù l'altri acciai solidi, u pipa d'acciaio hè un azzaru ligeru, in a listessa forza di torsione, u megliu azzaru di cuscinettu.Ampiamente utilizatu in tubi di perforazione d'oliu, albero di trasmissione di l'automobile, scaffolding in acciaio di custruzzione è altre parti strutturali è a fabricazione di parti meccaniche, ponu migliurà a rata di utilizzazione di materiali, simplificà u prucessu di fabricazione, risparmià materiali è tempu di trasfurmazioni.

Classificazione è applicazione di tubi d'acciaio senza saldatura

1. Pipa d'acciaio senza saldatura strutturale (GBT 8162-2008), utilizata principarmenti per a struttura generale è a struttura meccanica, u so materiale rappresentante (gradu): azzaru di carbone, 20,45 azzaru;Alloy steelQ 345,20 Cr, 40 Cr, 20 CrMo, 30-35 CrMo, 42 CrMo, etc.

2. Pipa d'acciaio senza saldatura per u trasferimentu di fluidu (GBT 8163-2008).Adupratu principalmente in l'ingegneria è l'equipaggiu di pipeline di grande fluidu.Rappresenta 20, Q 345 è altri materiali (marca).

3. Pipa d'acciaio senza saldatura per caldaie à bassa pressione è à media pressione (GB 3087-2008), hè una spezia di struttura di carbonu d'alta qualità, acciau laminatu à caldu, trafilatu à freddo, pipa d'acciaio senza saldatura, utilizata per a pruduzzione di diverse caldaie à bassa pressione, caldaia media pressione. , pipa d'acqua bollente, pipa di vapore surriscaldata di caldaia di locomotiva, grande pipa di scarico, pipa di fumo petite, pipa di brique à arcu, u materiale rappresentativu hè No.10, 20 azzaru.

4. Caldaia d'alta pressione cù pipa d'acciaio senza saldatura (GB5310-2008), utilizata per fabricà l'acciaio in lega d'acciaio di carbonu d'alta qualità è a superficia di riscaldamentu di pipa d'acciaio senza saldatura d'acciaio inossidabile d'alta pressione è sopra pressione, materiale rapprisentivu per20 g, 12Cr1MoVG, 15 CrMoG, etc.

5. Pipa d'acciaio senza saldatura (GB 6479-2000) per l'equipaggiu di fertilizzanti d'alta pressione, adattatu per l'acciaio strutturale di carbonu di alta qualità è l'acciaio in lega d'acciaio senza saldatura cù a temperatura di travagliu di -40 ℃ è a pressione di travagliu di 10-30 mA, chì rapprisenta 20, 16. Mn, 12 CrMo, 12Cr2Mo è altri materiali.

6. Pipa d'acciaio senza saldatura per u cracking di petroleum (GB 9948-2006), principarmenti utilizatu per a caldaia, scambiatore di calore è pipeline di trasportu di fluidu di smelters di petroleum, i so materiali rapprisentanti sò 20, 12 CrMo, 1Cr5Mo, 1Cr19Ni11Nb, etc.

7. Pipa d'acciaio per a perforazione geologica (YB235-70).Hè un tipu di pipa d'acciaio utilizata per a perforazione di core in u Dipartimentu di geologia, chì pò esse divisa in pipa di perforazione, anellu di perforazione, pipa di core, casing è pipa di deposizione secondu l'usu.

8. Pipa d'acciaio senza saldatura per a perforazione di core (GB 3423-82).Hè una pipa d'acciaio senza saldatura utilizata in a perforazione di u core, cum'è a pipa di perforazione, a pipa di u core è a carcassa.

9. Pipa di perforazione d'oliu (YB 528-65).Hè aduprata à addensari o addensari tubi azzaru senza saldatura à tramindui estremità di RIGS di perforazione oliu.Ci sò dui tipi di pipa d'acciaio, divisa in filu d'acciaio è filu non-acciaio, cunnessione di tubu di filu, saldatura di tubu senza filu è cunnessione di l'arnesi.

Spergu chì attraversu u cuntenutu di sopra, pudemu avè una cunniscenza di più di pipa d'acciaio senza saldatura.

10 11 12


Tempu di Postu: Feb-07-2023