Introduction à Steel Pipe

Pipa d'acciaio hè un tipu d'azzaru cù seccione cavu, chì a so lunghezza hè assai più grande di u diametru o di a circunferenza.Hè divisu in circular, quadratu, rettangulare ètubi d'acciaio di forma specialesecondu a forma di a seccione;Pò esse divisu intubu d'acciaio strutturale di carbone, tubu d'acciaio strutturale di bassa lega,tubu d'acciaio in legaè pipa d'azzaru compostu secondu u materiale;Pò esse divisu in tubi d'acciaio per pipeline di trasmissione, struttura di ingegneria, equipaghji termali, industria petrochimica, fabricazione di machini, perforazione geologica, equipamentu d'alta pressione, etc.Sicondu u prucessu di pruduzzione, pò esse divisu in pipa d'acciaio senza saldatura è pipa d'acciaio saldata.Pipa d'acciaio senza saldatura pò esse divisa in laminazione calda è laminazione fridda (disegnu).Pipa d'acciaio saldata pò esse divisa in pipa d'acciaio saldata a cucitura dritta è tubu d'acciaio saldata a cucitura spirale.

Pipa d'acciaio ùn hè micca solu utilizatu per u trasportu di fluidi è solidi pulverulenti, scambià energia di calore, fabricazione di parti meccaniche è cuntenituri, ma ancu un azzaru ecunomicu.L'usu di tubi d'acciaio per a fabricazione di griglie di struttura di custruzzione, pilastri è supporti meccanichi ponu riduce u pesu, risparmià 20 ~ 40% di metalli, è realizà a custruzzione meccanica in fabbrica.L'usu di tubi d'acciaio per fà i ponti di l'autostrada pò micca solu salvà materiali d'acciaio è simplificà a custruzzione, ma ancu riduce assai l'area di revestimentu protettivu, risparmià i costi d'investimentu è di mantenimentu.

Per metudu di pruduzzione

tubi-acciaio-forma-speciale-4
tubi-acciaio-forma-speciale-5
tubi-acciaio-forma-speciale-6

Sicondu u metudu di pruduzzione, i tubi d'acciaio ponu esse divisu in duie categurie: tubi d'acciaio senza saldatura ètubi d'acciaio saldati.Tupi d'acciaio saldati sò chjamati tubi saldati per cortu.

1. Tubi d'acciaio senza saldaturapò esse divisu in tubi senza saldatura laminati a caldo, tubi trafilati a freddo, tubi d'acciaio di precisione, tubi espansi caldi, tubi filati a freddo e tubi estrusi secondo i metodi di produzione.

Tubi d'acciaio senza saldaturasò fatti di azzaru di carbonu d'alta qualità o d'acciaio in lega, chì ponu esse laminati in caldu o laminati à friddu (tirrati).

2. Tubi d'acciaio saldati sò spartuti in tubi saldati in furnace, saldatura elettrica (saldatura di resistenza) è tubi saldati à l'arcu automaticu per via di i so diversi prucessi di saldatura.Sò divisi in tubi saldati a cucitura dritta è tubi saldati in spirale per via di e so diverse forme di saldatura.E so forme finali sò ancu divisi in tubi saldati circulari è tubi saldati in forma speciale (quadratu, pianu, etc.).

I tubi d'acciaio saldati sò saldati da platti d'acciaio rotulati cù cuciture di colpu o spirale.In quantu à i metudi di fabricazione, sò ancu divisi in tubi d'acciaio saldati per u trasportu di fluidi à bassa pressione, tubi d'acciaio saldati elettrici spirali, tubi d'azzaru saldati direttamente laminati, tubi saldati elettrici, ecc. pipeline di liquidu è di gasu.Pipa di saldatura pò esse usata per pipa d'acqua, pipa di gas, pipa di riscaldamentu, pipa elettrica, etc.

U pipa d'acciaio pò esse divisu in pipa di carbone, pipa di lega, pipa d'acciaio inox, etc., secondu u materiale di pipa (ie tipu d'acciaio).

I tubi di carbone ponu ancu esse divisi in tubi d'acciaio di carbonu ordinariu è tubi strutturali di carbone di alta qualità.

Pipa di lega pò esse divisa in pipa di bassa lega, pipa di struttura di lega, pipa d'alta lega è pipa d'alta resistenza.Tubu cuscinettu, tubu in acciaio inox resistente à u calore è à l'acidu,tubu d'acciaio di precisione senza saldaturaè un tubu in lega di alta temperatura.

tubi-acciaio-a-forma-speciale-1
tubi-acciaio-a-forma-speciale-2

Tempu di post: 25-oct-2022