Scopu di l'applicazione è e caratteristiche di u produttu di tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à freddo

Pipa d'acciaio senza saldatura trafilata a freddohè atubu d'acciaio senza saldatura trafilatu à fredu di precisionecun alta precisione dimensionale è una bona finitura di a superficia per a struttura meccanica è l'equipaggiu idraulicu.Selezzione di pipa d'acciaio senza saldatura precisaa fabricazione di struttura meccanica o l'equipaggiu idraulicu pò risparmià assai u tempu di machining, migliurà a rata d'utilizazione di materiale è migliurà a qualità di u produttu.

Per ottene tubi d'acciaio senza saldatura cù una dimensione più chjuca è una qualità megliu, deve esse aduttatu u rollu à friddu, u trafilamentu à friddu o i dui metudi.U laminamentu à fretu hè generalmente realizatu nantu à un mulinu di dui alti, è i tubi d'acciaio senza saldatura sò rotulati in un passaghju annular furmatu da una groove circular di sezione trasversale variabile è un tappu cònicu fissu.U disegnu à friddu hè di solitu realizatu nantu à una macchina di disegnu à friddu 0.5 ~ 100T monocatena o doppia catena.

2. U pipa d'acciaio senza saldatura in friddu hè un pruduttu chì hè apparsu in l'ultimi anni, soprattuttu perchè e dimensioni di u pirtusu internu è u muru esternu anu una tolleranza stretta è rugosità.

Caratteristiche dipipa d'acciaio senza saldatura trafilata a freddo (laminata).:

1. U diametru esternu più chjucu.2. Alta precisione pò esse aduprata per a pruduzzione di picculi batch 3. Alta precisione di i prudutti friddi (laminati) è una bona qualità di a superficia.4. L'area cruci di pipa d'acciaio senza saldatura hè più cumplessa.5. U rendiment di pipa d'acciaio senza saldatura hè superiore, è u metale hè relativamente densu.Tubi d'acciaio senza saldatura per strutture(GB / T8162-2008) sò tubi d'acciaio senza saldatura per strutture generale è strutture meccaniche.Hè un tipu di pipa d'acciaio senza saldatura classificata secondu i so diversi usi.U scopu di l'usu include tutti i tipi di tubi d'acciaio senza saldatura strutturale utilizati in strutture generale è strutture meccaniche, è ancu un gran numaru di industrii cum'è a custruzzione, a machina, u trasportu, l'aviazione, a sfruttamentu di petroliu, etc.

Principali differenze trà l'annealing è a normalizazione:

1. U ritmu di rinfrescante di nurmalizazione hè un pocu più veloce di quellu di l'annealing, è u gradu di supercooling hè più altu 2. A microstruttura ottenuta dopu a normalizazione hè più fina, è a forza è a durezza sò più altu ch'è quella di l'annealing.

Selezzione di annealing è nurmalizazione:

1. Normalizing hè di solitu usatu piuttostu di annealing per tubi d'acciaio senza saldatura bassu-carbonu cù cuntenutu di carbone menu cà 0,25%.perchè

Per un ritmu di rinfrescamentu più veloce, pò impedisce chì a pipa d'acciaio senza saldatura di carbonu bassu di carbonu si segregassi longu à u cunfini di granu è migrate per trè volte di carburizazione Per migliurà u funziunamentu di deformazione fretu di e parti stampate;A nurmalizazione pò migliurà a durezza di l'azzaru

Machinability di pipa d'acciaio senza saldatura di carbone;Quandu ùn ci hè micca altru prucessu di trattamentu termale, nurmalizazione pò Per raffinà u granu è migliurà a forza di pipa d'acciaio senza saldatura à bassu carbonu.

2.Pipa d'acciaio senza saldatura trafilata à fredu di carbonu mediucù u cuntenutu di carbone trà 0,25 è 0,5% pò ancu esse rimpiazzatu da nurmalizazione

Replace annealing, ancu s'è a durezza di pipa d'acciaio senza saldatura trafilata à friddu di l'azzaru di carbone mediu vicinu à u limitu superiore di u cuntenutu di carbonu hè un pocu più altu dopu à nurmalizà High, ma pò ancu esse tagliatu, è u costu di normalizazione hè bassu è a produtividade hè alta. .3.U tubu d'acciaio senza saldatura trafilatu à fredu cù un cuntenutu di carbone trà 0,5 è 0,75% hà un altu cuntenutu di carbone,

A durezza dopu a normalizazione hè significativamente più altu ch'è quellu di l'annealing, cusì hè difficiule di fà u taglio, cusì generalmente Aduprate annealing cumpletu per riduce a durezza è migliurà a machinabilità.

4. Altu carbonu o azzaru arnesi cù cuntenutu di carbone > 0.75% di pipa d'acciaio senza saldatura trafilata à friddu generalmente adopta a bola L'annealing chimicu hè adupratu cum'è trattamentu termale preliminare.Sè ci hè reta sicundariu cementite, si deve esse realizatu prima eliminazione Fire.L'annullamentu hè di scaldà a pipa d'acciaio senza saldatura trafilata à freddo à una temperatura adatta è di mantenela per un certu tempu, u prucessu di trattamentu termicu cun raffreddamentu lento.Raffreddamentu lentu hè a funzione principale di annealing, è annealing è friddu drawing ùn sò Generalmente, u pipa azzaru cucitura hè rinfriscata à sottu 550 ℃ in u furnace.L'annullamentu hè largamente utilizatu U trattamentu termale estensivu hè spessu usatu cum'è preparazione in u prucessu di fabricazione di utensili o parti meccaniche U trattamentu termale hè dispostu dopu à casting, forging and welding è prima di taglià (rough) per eliminà u prucessu precedente.Alcuni difetti causati da u prucessu. , è preparate per u prucessu dopu.

Scopu di ricottura: ① riduce a durezza di i tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à freddo per facilità a machinazione;② Eliminate diversi tipi di Stress per prevene a deformazione di tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à freddo;③ Raffinate i grani grossi è migliurà a struttura interna Preparate per u trattamentu termale finali.

2e84d6fb1de4b5aa19024eca36cf893 5170dc2010731463ce7475252bf5489 cf2f06c6c68547f8461abb873ba71b0 e17c256a1c72348d8c7ae0a808257ae


Tempu di post: 11-Jan-2023